دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

دانشجویان مهندسی مخابرات دانشگاه شهر ری

پاتوقی مجازی برای بچه های برق گرایش مخابرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

توصیه های انتخاب واحد گونه....!!!!

باسلام خدمت دوستان گرامی . امیدوارم که خستگی امتحانات رفع شده باشه...
گفتم بد نیست حالا که بعد از مدتی به مغز مبارک(البته نه اون مبارک در شرف سقوط مصر ، منظورم مغز همایونی بود) یه هوایی خورده وچند روز دیگه انتخاب واحد شروع میشه ، چندتا توصیه از نوع ایمنی به عزیزان داشته باشم :

 

 

اگر احساس بیکاری میکنید ، اگر پولتان زیادی کرده ونمیدانید با آن چه کنید حتما فیزیک 1 یا 2 را با استاد انصاری نو بردارید ! اینجوری هم ترم بعد مجبورید این درسو دوباره پاس کنید  وحوصلتون سر نمیره و هم باید شهریه متغیرش رو پرداخت کنید و از شر پولاتون خلاص میشید...آخه طبق اخبار واصله فقط حدود 10درصد با این استاد اون هم با نمرات ناپلئونی پاس میشن.استاد عرب گری هم شنیدیم نمره بده بود ، اگه پیداش کردید باهاش بردارید ! 

 

برای درس معادلات دیفرونسیل استاد مرادی استاد جالبیه ! سرکلاس انواع و اقسام جوک هارو تعریف میکنه ، یه بلوتوث باز حرفه ایه ، از دنده معکوس و ری اکتور و تیونینگ ماشین سردر میاره و ... اما درسش روهم انصافا خوب میده و امتحان پایان ترم رو هم درحد جزوه میگیره . استاد تائب هم خوبه و درس رو به خوردتون میده . این استاد هم یکی از کاندیداهای این درسه...اما اگه استاد خمسه این درسو ارائه داد پیشنهاد میکنم شک نکنید و بپرید باهاش بردارید ! از اون استادای کمیابه! خوب درس میده ، اهل انداختن نیست ، یه خورده باحاله ، و امتحانش عین جزوشه .هولوووووی هولو...کلا این درس استادای خوب زیاد داره. 

 

راستی ممکنه استاد خمسه ریاضی 2 رو هم ارائه بده . کلا هرچی ارائه کرد باهاش بردارید وعلاوه بر حصول اطمینان از پاس شدن ، نکات جالب درسی رو هم فرا خواهید گرفت . 

 

برای درس آمار استاد گشواد گشوادی(چیه بابا خب اسمشه دیگه)استاد بدی نیست ، البته به شرطی که بتونید زبونش رو خوب متوجه بشید و یه translater خوب باشید!من که با همین پاس کردم وبد نبود. حالا میتونید بیشتر پرس و جو کنید. 

 

اگه یه وقت خواستید برنامه نویسی بردارید استاد ایروانی به شما پیشنهاد میشود . چون استادیه که معمولا ( دقت شود : معمولا ) دلش نمیاد کسی رو بندازه و اصولا (دقت شود : اصولا) باهاش پاس میشن . درمورد استاد نظر پور نقل قول ها متفاوته . بعضا گفته شده سخت گیره ولی امتحانش از سوالای جزوست و بعضا نیز منقوله که سخت گیر هست و امتحانش اصلا شبیه جزوش نیست!! به هر حال اگه دلتون به وسعت دریاست و حوصله خوندن این درس شیرین رو دارید باهاش بردارید... 

 

 

باز اگه سوالی هست بنده و همکاران در خدمتیم و میتونید در قسمت نظرات شکیات رو برطرف کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 23:13

خیییییییلی ممنون دوست عزیز

علیرضا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 02:16

داداش دمت گرم . . .
فقط اگه اساتید محترم این مطلب رو بخونند احتمال عوض کردن رویه شون زیاده !
چون بالاخره اساتید محترم علاقه ی زیادی به سورپرایز کردن دانشجو جماعت دارند .
ولی در کل بازم دمت گرم .

)-( . (/\) جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 17:18


مرسی
سوالی بود می پرسم ...

الکترون سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 21:31 http://3ta1.blogfa.com

سلام

معادلات اگر صانعی رو هم پیدا کردیذ استاد خوبیه !!
استاد نظرپور هم خوبه اگه تمریناشو حل کنی و بری پای تخته و .... خلاصه باید اکتیو باشی دیگه!!!

13 چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 08:30

استاد من، برادر من، عزیز من، بی نامووووس. بی شعوری که نمره ی منو کم دادی به این اعتراض گوش کن ؛ یه دختر هشت ساله این اعتراض رو واست فرستاده. من که اینجا سنگ خودمو به سینه نمی زنم. من که نمیخوام رئیس دانشگاه بشم که ، نمیخوام استاد دانشگاه بشم بیام جای تورو بگیرم که، من که دنبال نمره نیستم که. اصلا من که نمی خوام 20 شم که. من فوق فوقش 19 بهم بدی راضیم. خو عوضی که نمره منو کم دادی ...... کجا بودم؟؟!...... این نمره ی منو ببین. نمره رو ببین. خاک تو سرت با این نمره دادنت.......
این نمره منو ببین : جیگرطلا مگه من قرار نبود ساعت 8 بیام بهم بیست بدی؟!!.........

نه این نیست ، خو پفیوس نمرمو بده!!

رویا پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 00:17

عزیزم با شمام 13...خانم یا آقا بیست منم پرید...منم نخواستم استاد بشم بخدا...این چه دامیه که ما توش افتادیم نمیدونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد